WERKWIJZE

Natuurlijk begrijp ik dat het een hele stap is om taken te delegeren als je gewend bent alles in je eentje of in een klein team te doen. Daarom kan je gebruik maken van drie varianten in VA-diensten:

 

Per uur

Ideaal om mee te starten! Zo ervaar je of werken met een Virtueel Assistent iets voor jou is en of ViA Annemarie bij jou past. je bent niet gebonden aan een bepaalde afname van uren en schakelt mij in wanneer nodig. Mijn werkzaamheden kosten € 45,- per uur exclusief 21% BTW.

 

Projectbasis
Mocht je tijdelijke ondersteuning nodig hebben bij een project, vakantie of ziekte dan spreken we van te voren een bepaald bedrag af voor de uit te voeren opdracht. Je ontvangt een factuur na afronding van de opdracht of maandelijks bij een langer project. Samen bespreken we of dit op locatie wordt uitgevoerd.

 

Maandabonnement
en
Hoe fijn is het als je structureel taken uit handen kunt geven. Door middel van een maandabonnement ga ik op een continuïteitsbasis voor je aan de slag. Samen zetten we de schouders eronder en vergroten het succes van je bedrijf. Bovendien weet ik steeds beter wat er in jouw bedrijf speelt en kan ik meer voor je betekenen. Hoe meer uren je afneemt, hoe minder je betaalt! Je kunt kiezen uit de volgende abonnementen:

 

brons

BRONS
1 – 10 uur per maand
€ 45,- per uur
(basistarief)

zilver

ZILVER
11 – 20 uur per maand
€ 43,- per uur

goud

GOUD
21 – 30 uur per maand
€ 42,- per uur

platinum

PLATINA
31 > uur per maand
€ 40,- per uur

Aanvullende informatie:

  • prijzen zijn exclusief 21% BTW
  • duur abonnement: minimaal 3 maanden
  • stilzwijgende verlenging per maand
  • geen teruggave ongebruikte uren
  • tussendoor upgraden of downgraden naar ander abonnement is per maand mogelijk

Tip! ViA Annemarie Cadeaukaart
Gun een ander ook het gemak van een VA en geef een ViA Annemarie Cadeaukaart als relatiegeschenk. Informeer naar de mogelijkheden.

Plan van aanpak

 

Kennismaking
Ik vind het erg belangrijk om uitgebreid kennis te maken met jou, je bedrijf en ambities. Zo kan ik er bij een samenwerking voor zorgen dat ik de werkzaamheden in de geest van het bedrijf uitvoer. Deze afspraak kan telefonisch, via Skype, of we spreken face-to-face af. Net waar jij je prettig bij voelt.

 

Werkzaamheden bespreken

Op basis van mijn diensten bespreken we waar ik je mee kan helpen en welke werkzaamheden ik van je over kan nemen. Vervolgens maken we samen een planning voor de dingen die jij nu of structureel bij mij wilt neerleggen. En dan is het vaststellen van het aantal uren het échte startsein voor onze samenwerking!

 

Contact
Tijdens onze samenwerking werk ik vanuit mijn eigen kantoor. Voordeel hiervan is dat ik geen werkplek bij je inneem. Werken op deze manier vraagt wel wederzijds vertrouwen. We onderhouden periodiek contact om de voortgang te bespreken. Dit contact kan via mail, telefoon, Skype en WhatsApp.